Maksu ja toimitus
Asiakaspalvelu – TVINS Asiakaspalvelu on olemassa sinua varten! Voit aina laittaa meille sähköpostia osoitteeseen help-fi@tvins.com, jos sinulla on kysyttävää tai kommentoitavaa. Olemme sinuun yhteydessä 48 tunnin kuluessa. Ja voit myös soittaa meille numeroon 010 3236 808.
Maa ja valuutta – Seuraavilla mailla on omat verkkosivustonsa ja siellä voit maksaa paikallisella valuutalla: Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi. Huomaa, että tuotteiden lähettäminen yli maiden rajojen ei ole mahdollista.
Toimitusaika – Toimitusaika on yleensä 5-6 työpäivää. Lähetämme toimituksemme Postin noutopisteisiin.
Tilausvahvistus – Heti kun olet lähettänyt tilauksen verkkosivuston kautta, näet ruudullasi tilausvahvistuksen, jossa on tilausnumerosi ja tilauksen loppusumma.
Toimituskulut – Tilauksen mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ja tilausvahvistuksessa.
ALV – Kaikki TVINS-hinnat sisältävät 25 %:n arvonlisäveron valitsemastasi maasta riippumatta. Siksi hinta, jonka näet, on se hinta, jonka maksat.
Noutamattomat paketit – Jos et nouda pakettiasi noutopisteestä, veloitamme19,95 € käsittelymaksun.
Jo jonkin aikaa useimmat pankit ovat vaatineet sinua aktivoimaan pankki- ja luottokorttisi verkkomaksukelpoiseksi. Sinulle, joka teet ostoksia verkosta pankki- tai luottokortilla ensimmäistä kertaa: Seuraa alla olevia pankin ohjeita – se vie vain hetken!
Swedbank: Klikkaa tästäja seuraa sitten pankkisi ohjeita.
Nordea: Klikkaa tästä ja seuraa sittenpankkisi ohjeita.
SEB: Klikkaa tästä jaetsi "salasana verkkokauppa" oikean yläkulmanhakukentästä.
Handelsbanken: Klikkaa tästä ja valitsevasemmalla olevasta valikosta "Tilit, maksut ja kortit".Valitse sitten "Kortit", sen jälkeen "Vinkkejä janeuvoja", jonka jälkeen "Osta verkossa" ja lopuksi"Turvallisemmat internet-ostokset".
Hanki parhaat tarjoukset ensin | |
---|---|
Tilaa Tvins uutiskirje. Pääset hyötymään ainutlaatuisista tarjouksista ja saat aina ensimmäisenä viimeisimmät tuoteuutiset ympäri maailmaa. |