Soita ja tilaa: 0207 760 323
30 päivän palautusoikeus. Ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä.
TVINS Suomi

Ostoehdot

Tervetuloa TVINS:ille. Meiltä löydät uusia, jännittäviä ja ainutlaatuisia laatutuotteita fantastisiin hintoihin. Matkustamme kaikkialla maailmassa etsimässä uusia ja mielenkiintoisia tuotteita, joista on sinulle hyötyä ja iloa arjessa.

Ystävällisin terveisin
Filip Gahnström
Toimitusjohtaja

Suotuisat ostoehtosi
Alla saat tietoa Tvinsin etämyynnistä. Kokeile tuoteitta rauhassa kotona. Tuotteillamme on aina 30 päivän palautusoikeus. Tavoitteenamme on että asiakkaamme ovat aina tyytyväisiä meillä asioidessaan.

Maksutavat
Voit maksaa luotto- tai maksukortilla, mm. Visa/Visa Electron/Dankort/ ja Eurocard/Mastercard sekä American Express.

Tvins tarjoaa myös lasku ja osamaksumahdollisuuden yhteystyössä TF Bank:in kanssa:

 TiliLue lisää

Lasku Lue lisää

Lasku-Lasku tulee erikseen postissa kuun puolessa välissä. Laskulla maksaessasi lasku –ja toimitusosoitteen tulee aina olla sama.

Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme on sinua varten! Voit aina lähettää meille s-postia osoitteeseen help-fi@tvins.com tai soittaa puh. 09-315 88 700

Toimitukset

Maa ja valuutta: Seuraavilla mailla on omat verkkosivustonsa ja niillä voit maksaa paikallisella valuutalla: Suomi, Tanska, Norja ja Ruotsi. Tavaroita ei ole mahdollista lähettää yli maiden rajojen. Tämä tarkoittaa käytännössä, että toimitamme Suomessa asuville vain Suomen sivuilla tehdyt ostokset, Ruotsin sivulla tehdyt ostokset Ruotsiin jne. HUOM! Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Toimitusaika – Toimitusaika on normaalisti noin 5-10 arkipäivää.

Tilausvahvistus – Heti saatuamme tilauksesi näet tilauksesi numeron ja kokonaissumman näyttöruudulla. Saat tilausvahvistuksen myös sähköpostina.

Toimituskulut – Mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ja tilausvahvistuksessa.

ALV – Kaikkiin TVINS-hintoihin sisältyy arvonlisävero. Sivullamme näkemäsi hinta on siis se, jonka maksat.

Lunastamaton paketti- Veloitamme sinulta toimituskulut ja käsittelykustannukset, yhteensä 19,95€ , jos et nouda tilaamaasi tuotetta tai ilmoita meille käyttäväsi peruutusoikeuttasi.

Miten toimin jos haluan palauttaa tuotteen?

Tavaran mukana saat palautuskaavakkeen sekä selkeät ohjeet siitä, miten menettelet halutessasi palauttaa yhden tai useampia tavaroita. Täytä paketin mukana tullut PALAUTUSKAAVAKE ja lähetä se ja kääntöpuolella oleva lähetyslista meille tavaran mukana. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin saat meiltä asiakaspalautustarran jota käyttämällä palautus on sinulle maksuton. Mikäli  palautat tuotteen muulla tavalla olet lähettäjänä vastuussa lähetyksestä kunnes se saapuu meille.

Palautus 30 päivän sisällä:

Tutustu tuotteeseen kotona. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen tuotteeseen voit palauttaa sen 30 päivän sisällä. Yksityishenkilönä sinulla on etäkauppalain mukaan 14 päivän palautusoikeus mutta me TVINS:llä tarjoamme 30 päivää lisäpalveluna. Peruutuksen voit tehdä joko siten, että säädetyssä ajassa (30 päivää) ilmoitat meille halustasi käyttää peruutusoikeuttasi joko sähköpostilla tai puhelimitse tai palautat tuotteen. Jos teet peruutuksen ilman, että noudat tuotteen postista, tulee sinun ilmoittaa siitä meille (ks. tarkemmin lunastamaton paketti). Tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa kaikkine osineen ja käyttöohjeen kanssa. Mikäli palautettua tuotetta on vastoin asiakkaalle kuluvaa huolenpitovelvollisuutta käytetty, voimme periä asiakkaalta tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut.

Emme voi ottaa vastaan avattuja CD-, Video- tai DVD-levyjä, emmekä sellaisia, hajuvesiä hygienia-tai kosmetiikkatuotteita, joiden steriili pakkaus tai sisempi pakkaus on avattu.

Vaihto tai reklamaatio: Mikäli haluat vaihtaa tuotteen tai tehdä reklamaation suosittelemme että otatte yhteyttä asiakaspalveluumme puh. 09-315 88 700 tai sähköpostitse: help-fi@tvins.com . Vialliset tuotteet palautetaan siinä kunnossa missä ne vastaanotettiin. Väärin toimitetut tuotteet tulee palauttaa käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksissaan.

HUOM! Muista säilyttää postin kuitti lähetysnumeroineen tositteena siitä, että olet lähettänyt paketin.

Palautusten hyvitys
Palautamme maksusuorituksesi 14 päivän kuluttua siitä kun olemme vastaanottaneet palautuksen tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteen takaisin. Mikäli palautat koko tilauksen, palautamme myös tilauksen toimituskulut. Maksaessasi kortilla summa hyvitetään sille maksukortille jota käytit oston yhteydessä. Luottokorttiyhtiösi käsittelyajoista riippuen voi kulua 10-35 päivään ennen kuin palautusmaksu on suoritettu. Jos maksoit laskulla palautus lähetetään ilmoittamallesi tilinumerolle.

Henkilötietojen käsittely

Me Tvinsillä kunnioitamme yksityisyyttäsi ja pyrimme ylläpitämään korkeatasoista tietosuojaa ,emme esim. koskaan myy henkilötietoja toiselle yritykselle. Keräämme henkilötietoja pystyäksemme käsittelemään tilauksia, asiakaspalveluun liittyviä asioita sekä järjestämään kilpailuja ja muita tapahtumia. Tarvitsemme henkilötietojasi:

  • Ostosopimuksen loppuunsaattamiseen/täyttämiseen. Henkilötietojen kerääminen on tarpeellista ostosopimuksen mukaisten velvollisuuksien täyttämiseksi. Säilytämme tietosi kunnes ostotapahtuma on suoritettu (mukaan lukien toimitus ja maksaminen) ja lisäksi 36 kuukauden ajan mahdollisten reklamaatio – ja takuuasioiden varalta.
  • Yrityksen oikeudellisten velvoitteiden täyttämiseksi. Henkilötietojesi kerääminen on lain vaatimaa. Mikäli tietoja ei kerätä emme voi täyttää oikeudellisia velvoitteitamme emmekä voi hyväksyä ostoa. Tietosi säilytetään 36 kuukautta ostotapahtuman jälkeen.
  • Asiakaspalveluasioiden käsittelemiseksi. Henkilötietojen kerääminen on tarpeellista pystyäksemme käsittelemään asiakaspalveluun liittyviä asioita. Säilytämme tiedot kunnes asia on loppuunkäsitelty ( enintään 36 kuukautta).
  • Pystyäksemme hallinnoimaan kilpailuihin ja tapahtumiin osallistumista. Tietosi säilytetään kilpailun/tapahtuman keston ajan.
  • Asiakasetujesi ja tarjoustesi käsittelemiseksi. Henkilökohtaiset tarjoukset, yleiset jäsentarjoukset, uutiset, tuotesuositukset, inspiraatiot ja edut. Tietosi säilytetään jäsenyytesi päättymiseen asti. Voit päättää jäsenyytesi helposti tästä.

Emme koskaan säilytä henkilötietojasi kauemmin kuin mitä kunkin tarkoituksen kohdalla on tarpeellista. Aikomuksemme on olla läpinäkyviä ja avoimia siitä miten käsittelemme henkilötietojasi  ja sinulla on aina oikeus pyytää henkilötietojesi poistamista. Kaikki kerätyt henkilötiedot ovat TVINS AB:n,  y-tunnus 1925591-9, PL 3800 00002 Helsinki, omaisuutta.

Tallennamme asiakaspalvelumme puheluita osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Käytämme tallenteita asiakaspalvelumme laadun kehittämiseksi sekä petoksellisen toiminnan ehkäisemiseen. Tallentaminen tapahtuu tietoturvallisesti tietosuoja-asetuksen ja muiden säädösten puitteissa eikä tallenteita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille.

On tärkeää että tutustut ja ymmärrät tietosuojakäytäntömme sekä tunnet tapamme käsitellä  henkilötietojasi turvalliseksi. Mikäli sinulla on kysymyksiä olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.

Ostoturvallisuus
TVINS:iltä ostaminen on täysin turvallista. TVINS:in palvelimet käyttävät edistynyttä salaustekniikkaa nimeltä SSL (Secure Sockets Layer). Turvallisuuspalvelimemme otettua vastaan maksukorttisi tiedot, ne lähetetään edelleen suoraan pankkiin salatussa muodossa. Siirron aikana ei kuitenkaan tilaus- ja osoitetietoja salata.

Maksukortilla maksaminen tapahtuu Ruotsin Online-maksuista säädettyjen lakien mukaisesti. Kun olet suorittanut maksusi verkossa, saat tilausvahvistuksen s-postitse, jonka pyydämme sinua säilyttämään.

Tilaus-TVINS.com pidättää itsellään varauksen loppuunmyydyistä tavaroista, hinnanmuutoksista ja mahdollisista vioista. Haluamme tehdä tiettäväksi, että värien toistaminen kuvissa täysin oikein on vaikeaa.

Vastuu– Tehdäksesi ostoksia TVINS.com:issa sinun tulee olla täyttänyt 18 vuotta, ja tuntea ne ehdot, jotka koskevat kaupantekoa TVINS:llä.

TVINS on rekisteröity tavaramerkki, joka toimii kuluttasuojalain ja EU:n voimassa olevien tuotevastuulakien alaisena.

Riita– Mahdollisissa riita-asioissa noudatamme kuluttajariitalautakunnan http://www.kuluttajariita.fi suosituksia.

Asiakaspalvelu: Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset neuvoja, lähetä s-postiviesti osoitteeseen help-fi@tvins.com  tai soita meille puhelinnumeroon 09-315 88 700.